.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معارفه مدیرعامل شهرک های صنعتی مازندران لغو شد
تصميم ناگهاني با وجود اينكه حكم گوهردهي براي اين شركت صادر شده و مراسم معارفه وي نيز به اطلاع تمام رسانه‌هاي گروهي رسيده بود، شائبه‌هايي را درباره دخالت‌هاي شخصي و جرياني در اين ماجرا نشان مي‌دهد...
معارفه مدیرعامل شهرک های صنعتی مازندران لغو شد

مراسم معارفه مديرعامل جديد شهرك‌هاي صنعتي استان مازندران كه قرار بود ساعت 14 امروز برگزار شود، به دلايل نامعلومي لغو شد.
در حالي ابراهيم‌ گوهردهي به عنوان مديرعامل شركت‌ شهر‌ك‌هاي صنعتي مازندران معرفي شده بود كه اين شهرك به مدت چهارماه به صورت سرپرستي اداره مي‌شد.
اسفندماه سال گذشته مرتضي هاشم‌پور از مديرعاملي شهرك‌هاي صنعتي مازندران به سمت رئيس سازمان صنايع و معادن استان انتخاب شد و از آن روز تاكنون اين شهرك به صورت سرپرستي اداره مي‌شد.

اگرچه گفته مي‌شد هاشم‌پور همزمان در دو سمت مشغول به فعاليت است و همچنان مديرعامل شهرك‌هاي صنعتي استان محسوب مي‌شود اما فشار افكار عمومي موجب كناره‌گيري رسمي وي از شهرك‌هاي صنعتي شد تا به مدت دو ماه اين شهرك از داشتن متولي محروم بماند.

در روزهاي اخير به دليل فشار نمايندگان مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي از سويي و درج خبري در خبرگزاري فارس مبني بدون مديربودن شركت شهرك‌هاي صنعتي استان به مدت چهار ماه، روز پس از آن اگرچه درج اين خبر به نقل از يوسف‌نژاد سخنگوي كميسيون صنايع و معادن مجلس و نماينده مردم ساري گلايه مسئولان را در پي داشت اما گوهردهي معاون شهرك‌هاي صنعتي مازندران به عنوان مديرعامل اين شهرك معرفي شد.

و امروز با وجود دعوت از مسئولان استاني و كشوري و هماهنگي‌ها براي برگزاري مراسم توديع و معارفه مديرعامل شهرك‌هاي صنعتي مازندران در حالي كه ميهمانان منتظر ورود رئيس شهرك‌هاي صنعتي كشور و يكي ديگر از معاونان وزير صنايع و معادن بودند، لغو برگزاري اين مراسم اعلام شد.

تصميم ناگهاني با وجود اينكه حكم گوهردهي براي اين شركت صادر شده و مراسم معارفه وي نيز به اطلاع تمام رسانه‌هاي گروهي رسيده بود، شائبه‌هايي را درباره دخالت‌هاي شخصي و جرياني در اين ماجرا نشان مي‌دهد.

برخی گمانه زنی ها علت تعویق و یا حتی برگزار نشدن مراسم معارفه گوهردهی را به سفر دیروز ثمره هاشمی به استان و سخن گفتن برخی خصوصیات مثبت و منفی گوهردهی توسط برخی حامیان احمدی نژاد در استان اعلام می کنند.

به نظر مي‌رسد مخالفان و موافقان اين انتصاب بيش از آنكه به فكر حفظ ثبات مديريتي در بخش صنعتي استان كه در سال‌هاي اخير با كندي پيشرفته است باشند مانع تحقق اين امر شده‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 تير 1388
مگر قحط الرجال است که افرادی چون گوهردهی که بویی از احمدی نژاد نبرده است به چنین مسئولیتی برسد. بدتر از اون هاشم پور صنایع است که در نهان و آشکار در انتخابات بر ضد احمدی نژاد تبلیغ می کرد.
صنعت گر مازندراني 21 تير 1388
آقايان و بزرگواران استاني و كشوري
پس از چند ماه اختلاف و سردرگمي در انتخاب كه نه تنها مشكلات صنعتي استان در آن ناديده گرفته شده بود، پس از ماهها انتظار شخصي را كه مدتها در تصدي پستهاي معاونتي بوده و به شرايط و مشكلات صنعتي استان كاملا واقف بوده را انتخاب نموديد(البته با فشارهاي زياد نمايندگان محترم)
پس لغو اين معارفه چه معنايي دارد؟
پس رعايت شئونات اخلاقي و ديني ، و عزت نفس و احترام به منشهاي انساني كجاست؟
بزرگان و بزرگ منشان چرا با بعضي مسائل شايد سياسي تيشه بر ريشه صنعت نوپا و بيمار استان ميزنيد؟
آيا به صدمات آن بر پيكر اقتصادي استان توجه كرده ايد؟
نا شناس 21 تير 1388
اقای عزت اکبری شما و دوستان قسم خورده تان پدر نساجی مازندران را درآوردید حالا نوبت صنعت کل مازندران شده تو را به هر کسی که اعتقاد دارید بخاطر منافع شخصی تان و وعده و وعید های که دادید از این کارها دست بردارید .از قائم شهر
نا شناس 22 تير 1388
باند اینها که چون اختاپوس بر صنعت استان چنگ دارند باید ازبین بره. هرکس از بیرون سیستم باشدتا بتواند اقدام جدی بکند. هاشم پور هم آدم شیخ نظری و اکبری است همون بهتر که رفت.
حسین 22 تير 1388
بار دیگر با صدای آمدن یک آدم دیندار مثل گوهردهی و... آمد و صدای دزد ها در آمد که وای چکار کنیم بیچاره شدیم به هر طریقی او باید برود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Ali 22 تير 1388
روزی میرسد که کسانی که با آبروی بندگان با آبروی خدا بازی می کنند میریزد
نا شناس 22 تير 1388
کاسبکارانی که باعث شدند امروز تنها 20 درصد شهرک های استان فعال باشد دوباره راه افتاده اند تا با تخریب چهره های برتر استان و کشور به آب و نانی برسند.دولت احمدی نژاد جای ادم های سالم است.ما از آقای اکبری می خواهیم که با اقتدار نکذارن صنعت استان دوباره در مسیر نابودی و فراموشی قرار گیرد. از قائم شهر. راستی به کوری چشم رانت خواران نساجی مازندران تا چند ماه آینده جانی دوباره می گیرد.
حسین 23 تير 1388
سلام ما را به نساجی مازندران برسانید (هر وقت زمینش رو دیدی نه کارخانه؟) باید آقایانی مثل گوهردهی بیایند.
نا شناس 23 تير 1388
این اکبری کیه که اینقدر از او میگید؟ بابا خانه از پابست ویران است اکبری جزء کوچک بشمار میرود /
نا شناس 23 تير 1388
مگر آقای احمدی نژاد چه بویی می دهد؟؟؟؟؟؟؟؟ که بزرگوارانی چون گوهردهی این بو را حس نمی کنند.بوی آقای احمدی نژاد به درد خودش و طرفدارانش می خورد.در هر صورت برای آقای احمدی نژاد و ثمره هاشمی متاسفم که اینگونه فکر می کنند.ما به جای اینکه به دنبال راه حل باشیم افرادی را که برای این نظام زحمت زیادی کشیده اند تخریبشان میکنند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.